понеділок, 29 вересня 2014 р.

30 вересня! 
Ми тиждень день-за-днем наближалися до цього дня, налаштовувалися на  гарний настрій своїми публікаціями . І ось він настав. День бібліотек - наше загальне свято!




З цієї нагоди дещо
Про синю панчоху, очкарика з дулькою, книжкову міль

Я швець і жнець,
І кулінар, і столяр.
Я - режисер,
            сценаріїв творець,
Поет,  
               і декламатор, 
                                       і співець.
Промоутер,
                      рекламщик,
Журналіст,
                   кур’єр,
Я – ревізор,
              і я –економіст.

Артист, юрист

І маю інший хист.

Як бармен я  вам кави заварю,
Чи фіточаю стопочку наллю,
І як офіціант я обслужу фуршет…
Любі замовлення-
             не знаю слова « НЕТ»

Я – дипломат і провокатор,
Я – іміджмейкер і стиліст.
Я -  краєзнавець - інформатор,
Як треба,-
 я – криміналіст.

Я – критик, науковець, рецензент,
Я – краєзнавець і універсал.
І власноручно витворю презент
Хоч особистий, а хоч на загал :
Я – шию, вишиваю і плету,
Виховую
         і разом з тим росту.


І я – турист: я знаю всі маршрути
І зарубіжжя, і глухі кути.
Я спринтер, 
      коли треба - марафонець:
Я оббіжу пів міста, щоб знайти
Якусь новинку  -       
                         (книжку за червонець).


Я різними талантами багата:
Я намалюю,           
                 шрифтом напишу,
Я трейлер відзніму,  і обдзвоню,
Домовлюсь з усіма:
Ні мало, ні багато.
                    

Я заспіваю, навіть затанцюю,
Вірш зачитаю, квіти піділлю.
Полагоджу я стіл, гвіздок заб’ю,

Продрелю отвір в стінці,

Поличку там приб’ю,
А потім акуратно підбілю.

Я і двірник, вантажник, і маляр,
Я – реставратор, я - і галерист,
Я – упорядник книг,
І я – фігляр,
Я - вмію все,
                  до всього маю хист.


Поважна я      
                   і як ріка стрімка,
Я в тілі,        
             і струнка,
Як та гірська смерека.

Хто я така,

 ну хто ж то я  така?
Ви   здогадались:

Я – Бібліотекар!

Немає коментарів:

Дописати коментар