суботу, 23 вересня 2017 р.

Місто Чернівці на сторінках книг


Ну от і обіцяна книга №4 , де йдеться про Чернівці. Чому №4? Бо анонсувалася видавництвом  раніше книги С.Бакіса "Прогулянки Атлантидою", а ще тому, що Чернівці у книзі не зовсім таки є героєм . Просто події, описані у кримінальному романі відбуваються і в нашому місті.Виставляю цей пост в переддень презентації книги, яка відбудеться 26 вересня. Подія вже неодноразово анонсувалася, тому для знайомства трохи про автора,  з інтерв'ю, взятого після Львівського книжкового форуму 2015 р. 
Отже: "Житомирський письменник Симор Гласенко: «Я не вірю в музу, натхнення чи геніальність, а лише в невтомну і постійну працю»
- Чому Олександр Процюк обрав собі літературний псевдонім Симор Гласенко? - Симор Гласенко – це ілюзія на головного героя Джерома Девіда Селінджера «Дев’ять оповідань» Симора Гласса. Я обрав такий псевдонім, коли відправляв «Фабрику» на літературний конкурс «Коронація слова». Тоді, у 2013 році, я не здобув нагороди. Потім писав оповідання і почав викладати їх на літературні сайти як Симор Гласенко. Мені так комфортно, бо я вирішив, що творче життя має бути під псевдонімом, а професійне – під своїм ім’ям.
 - А чим, окрім літератури, Ви ще займаєтеся і чи вистачає на все часу?
 - Я юрист за фахом, працюю на підприємстві. Часу мені вистачає. Якщо ти хочеш щось робити, головне розуміти, навіщо це тобі. Я абсолютно не розділяю основну роботу і літературу. Не знаю, чи був би в мене матеріал для творчості без постійної роботи."

  Мене особисто давно непокоїть питання, чому наші письменники не пишуть художніх творів, де події відуваються у Чернівцях? Київ, Харків, Ужгород, Львів, etc.- фігурують в багатьох книгах, а наші чарівні, архітектурно-неповторні, магічні Чернівці, які присутні у численних фільмах не надихнули письменників на увічнення. І от, житомирський автор вивів на сторінки своєї книги  наше місто. Я зумисне не називаю представлені  в попередньому пості книги.Про них вже сказано.

А от запитання  "Чому обрані Чернівці для  контексту подій" вже зовсім скоро можна буде задати самому автору. А написана книга досить цікаво. 

Джерело: https://zhitomir-online.com/top_news/44655-zhytomyrskyy-pysmennyk-symor-glasenko-ya-ne-viryu-v-muzu-natkhnennya-chy-genialnist-a-lyshe-v-nevtomnu-i-postiynu-pracyu.html
l

Немає коментарів:

Дописати коментар