пʼятниця, 3 квітня 2015 р.

Буковинський календар

3 квітня день народження у Тетяни Петрівни Смолдирєвої.
           Допоки  сонце світить з висоти, 
             Щебечуть птахи, зацвітають квіти,
                 Ми вам життям бажаєм твердо йти,
            І днем грядущим від душі радіти!
                  Хай щастя завжди супроводить вас,
                   Людська повага й шана не минають,
             А вашу мрію й працю повсякчас
Лиш визнання вінчають!
-
                                           
Ця красива, мудра , харизматична жінка  найкраще сказала про себе сама :

 1.Бойова, енергійна, непосидюча, прямолінійна…. Це моя сутність.
2 Я і є пухнаста, м’яка і добра!
3. Я – емансипована жінка
4. Я вмію прощати, не ревнива і не заздрісна, відверта, наївна і дуже обов’язкова.
5. У нинішньому світі я ще вірю у вічні цінності.
6. Коли жінка мудра, вона завжди знає, як вчинити краще.
( http://versii.cv.ua/osobystosti/tetyana-smoldyreva-my-z-dartanyanom-odnijeji-krovi/1925.html)
і тут: 
  
( http://vkadri.com/tag/17 Ярослав Вишневський  17 хвилин правди. Тетяна Смолдирєва
30 вересня 2013 12:41)

       Бажаємо здоров’я, як криця міцного, 
Будьте душею завжди молоді. 
                                                        Хай Вашу долю освітлюють зорі, 
                                                       А щастя рікою вливається в дім. 


Немає коментарів:

Дописати коментар