середу, 16 липня 2014 р.

Читання - теж імідж


   Що читали письменники в дитинстві    


                        Цікаву публікацію знайшла в " Друг читача", саме: опит відомих письменників про їх читання в дитинстві. Само собою - цікаво. А ще й приємно-першою відповіла  наша землячка, уродженка Кіцманщини, нині  чи не найпопулярніша дитяча письменниця Зірка Мензатюк


Пропоную познайомитися



 "Моє знайомство з книжкою почалося раніше, ніж я вивчила букви, бо мені читав дід. Читав Гоголя – і це був такий чар! Дід не знав російської мови, тому читав російські літери по-українськи. Але я ж того не знала! Для мене то була розкішна оповідь: мальовнича природа, неймовірні дива, страшна помста! Книжки були моїми найбільшими друзями. Я програвала в уяві їх історії. Наприклад, у моєму саду «жила» Русалонька, а в місці, де була найбільша тінь, було морське дно. Читала, коли тільки могла, і мене за це не раз сварили, бо треба було не лише уроки вивчити, а й їсти зварити, й у хаті прибрати, і на городі допомогти, а я тут зі своєю книжкою…

Дуже любила Андерсена, Оксану Іваненко, читала Шевченка. Але найдорожча для мене книжка – перший том Лесі Українки, який подарував мені дід. Доросла книжка, і досить ваговита, але я з нею скрізь носилася. І корову з нею ходила пасти: мотузок – у руці, книжка – під пахвою. У полі й читала. І для мене Леся Українка перш за все була дівчинкою, яка писала вірші. Бо я прочитала, що свій перший вірш вона написала у дев’ять років. І я теж уже щось писала, тому накладала на неї свою долю, порівнювала, мені хотілося бути схожою на неї, хотілося бути письменницею. Мені це здавалося найвищим благом."

Пропоную буковинським письменникам також приєднатися .Це і цікаво і корисно. Відроджуймо разом імідж Чернівців- міста, яке читає. Будемо вдячні за Ваші спогади.  Додавайте їх на цю сторінку в коментарях або скористайтеся електронною поштою Bookbuk2014@gmail.com



6 коментарів:

  1. А пока писатели вспоминаю, что они любили читать в детстве ;) можно посмотреть это:
    http://www.peoples.ru/friday/favourite_books_of_known_people.html
    http://www.peoples.ru/friday/favourite_books_of_known_people.html

    ВідповістиВидалити
  2. змініть дизайн блогу ато несмак!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякуємо за вашу думку. .Але хотілося б знати що саме вам хотілося б змінити?Будемо спільно удосконалювати

      Видалити
  3. Цікавіше, якщо це Буковина - то потрібно наприклад з вишивкою більш яскравих кольорів.

    ВідповістиВидалити
  4. Спробуємо, коли наші письменники нададуть чергову інформацію, залежно від особистості, врахувати колорит місцевості. Дякую

    ВідповістиВидалити
  5. Ви мене так і не зрозуміли, яж питав не про інформацію а про загальний вигляд Вашаго блогу, зовнішньо він не цікавий, простий і не яскравий!!!Подумайте над ідеєю щоб зацікавити людей.

    ВідповістиВидалити